Zwroty
ZWROTY
W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, Klient może dokonać zwrotu towaru, zakupionego w naszym sklepie.
Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru, należy go odesłać (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu (formularz zwrotu) oraz dowodem zakupu, na poniższy adres:
Marselle Marta Lipińska
ul. Andriollego 7/11, 05-400 Otwock
- Zwracany towar musi posiadać oryginalne metki.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być brudny lub uszkodzony.
- Do przesyłki musi być dołączony dowód zakupu.
- Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz do paczkomatu.
- Niespełnienie powyższych warunków jest podstawą do nieuwzględnienia zwrotu.
Zwrot należności za zamówienie zostanie zrealizowany do 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia przez nas zwrotu.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: kontakt.marselle@gmail.com
REKLAMACJE
Klient może reklamować produkt zakupiony w naszym sklepie, posiadający wady fizyczne w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów.
- Reklamacje można składać mailowo na adres: kontakt.marselle@gmail.com
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać informacje: numer zamówienia, opis wady, dane kontaktowe Klienta.
- Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Marselle Marta Lipińska
ul. Andriollego 7/11
05-400 Otwock - Odpowiedzi na reklamację udzielimy niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, doprowadzimy produkt do stanu zgodnego z umową, poprzez naprawę lub wymianę na nowy produkt. Jeśli wymiana lub naprawa Produktu są niemożliwe, Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.